مامانا شما روزی چند بار بالا میارید؟؟

۹ پاسخ

قرص نخورم هر نیم ساعت

من گاهی وقتا خوبم
اما گاهی وقتا چند روز پشت سرهم به شدت حالم خراب میشه مثلا حتی آب بخورم هم بالا میارم دیگه غذا و اینا که بماند گاهی وقتا حتی آب دهنم رو هم قورت میدم همونم بالا میارم ولی از دیروز عصر دیگه بالا نیاوردم

من هنوزم حالم بده و تهوع و استفراغ دارم🤦🏻‍♀️

فک کنم ۱۰ بار 🤣🤣

خداروشکر ندارم

منم اصلا بالا نمیاد همش حالت تهوع هست ولی، به هیچ وجه بالا نمیارم

بستگی داره چی بخورم 😂ولی خب هروز موقع مسواک زدن بالا میارم

فقط حالتشو دارم و باد گلو زیاذ

بالا نمیارم اصلا

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری