سلام بله چند بار رو هم بالا میاریم روزی ۲۰بار استفراغ
اره بیدار میشم بالا میارم دوباره میخوابم 😭بازم بعدش بیدار میشم بالا میارم
اره عسلم
منم تو هفته شما بود ۶ اینطورا بالا میاوردم بعد میخوابیدم
مامانا طبیعه صبح ساعت 4 و نیم بیدار میشم مثلا ؟
نه خدارو شکر. تهوع اینام از هفته ۱۲ رفت دیگه کم کم
اره من هروز صبح که بیدار میشم بالا میارم😥
من از 6هفته شروع شد تا 15هفته ادامه داشت به مرور کم شد الان خدارو شکر بهترم ولی گهگاهی هست کمتر نه مثل سابق من هرچی بگی خوردم فایده نداشت
من تازه حالت تهوعم شروع شده کسی بوده اینجوری میترسم الان شروع شده تا آخر حالم بد باشه تا بعد از ظهر اینجوریم بعدش کم کم خوب میشه بخاطر همین کم ناهار میخورم دهنم یه موقع هایی مزه آهن میده کسی اینجوری بوده لطفا جواب بدید 🙏
منم مثه شما بودم باید وارد ۵ماه که بشید درست میشه
درست درستم که نه ولییی خیلی بهتر
من تا این موقع ها حالت تهوع دارم شدید
بالا نمیارم
کلا شبا فقد
سلام بله عزیزم من ساعت 3صبح از خواب بلند میشم
وای خدا دور کنه😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.