۹ پاسخ

اولش که پستونک میدی باید نگه داری تا عادت کنه چون میدونه چیزی تو دهنش نمیاد نمیخوادش باید تو هم سماجت کنی...
شیر سینه ات رو وقت بگذار زیاد بهش نده نوزاد میل به مکیدن زیاد داره... چون تازه یاد گرفته خوشش میاد.. با گریه اش بسازی عادت میکنه...
شیر خشکم زیر نظر پزشک بده چون اگه شیشه دادی سینه ول میکنه روشی که میری عالیه ولی بازم زیر نظر پزشکش برو جلو انشاالله که اروم بشه کمتر اذیتت کنه

از چن روزگی ببد میتونی بهش پستونک بدی

بچه منم همینطور بود اینا عادت به مکیدن دارن باید سعی کنی روبرنامه بش شیر بدی تا کمکم عادت کنه مثلا الان که ب شیر دادی و مطمعنی که سیره دیگه حداقل تا ۱ساعت بعدش بش شیر نده یه ۱۰ دقیقه بذارش روشونت تا آروغ بزنه بعدش یجور دیگه آرومش کن از منم پستونک نمیگرفت خیلی اذیت میشد بالا میورد دیگه اینقد گذاشتم دهنش که حالا میگیره وقتی ببینه سینت نیست که مک بزنه پستونکا میگیره قطره آد بریز روشو بدش

بهش پستونک بده
سماجت کن تا بگیره دخترمنم نمیگرفت هی پستونک وتفرمیکرد بیرون باز میذاشتم دهنش ونگه میداشتم یکسره
همسرم میگفت تو میخای پستونک بدی یکم راحت بشی اینجوری ک بیشتر اسیرش شدی ولی بعد چندروز کم کم عادت کرد وگرفت دیگه

اگه شیرت کمه زیر نظر متخصص کودک شیرخشک بیشتر بهش بده بزار سیر بشه

حتما سیر نمیشه
به پستونک قطره آد بزن

خب بهش شیر خشک بیشتر بده تا سیر بشه
ولی شیر نداری چرا الکی میزاری میک بزنه هم اون خسته میشه نق میزنه هم خودت

روی بستونک یکم از شیر خودت بریز فکر کنم بگیره

عزیزم قطعا سیر نمیشه که ول نمیکنه شیر خشک هم میدی بهش؟

سوال های مرتبط