اونت بگیر میگیره حتما
من پسرم گرفت پستونک حالا سینه مو نمیگیره
آد بزن میگیره
از پستونک سر گرد استفاده کن
دختر منم نمیگیره
اکر بگیرن خوبه راااحت عادت میشه و باهاش میخابن
زود الان واسه پستونک دادن بهش از دوماهگی بده و اینکه سری پستونکش شاید بزرگه
غصه داره مگه؟؟
بهتر نگیره 😅😅اینکه غصه نداره
دختر منم نمیگیره عق میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.