۱۲ پاسخ

بچه هی مک بزنه کم کم شیرجریان پیدامیکنه

طبیعی بودم ازتوزایشگاه اومدتوبخش شیرداشتم حالازیادنه ولی داشتم بچه میخورد

۴ روز

3
4 روز زمان میبره

زایمان کنی آغوز میاد

من از همون اول شیر داشتم ولی کم از روز سوم زیاد شد

بعضیا میگن از الان از سینشون ترشح شیر میاد برا من اینطور نیست میگم نکنه خدای نکرده شیر نداشته باشم

4 روز

من سزارین شدم دو روز بعد شیر آمد

زایمان کنی بچه بمکه کم کم شیر به جریان میوفته

من سزارین بودم ۳۸ هفته ولی شیر داشتم ، فشار بدی معلوم میشه

اون سه چهار روز اولی چی بخوره؟😪

سوال های مرتبط

مامان محمد کوچولو مامان محمد کوچولو هفته چهلم بارداری