خانما پلاکت خونم خیلی پاینه میشه ببینید آیا خطرناکه

تصویر
۴ پاسخ

این مال چه ازمایشیه؟؟ قند؟

نه پایین نیست ، فقط قرص خوردن ادامه بده

نشون دکترتون بدید تا دارو بهتری بهتون بدع

دارو مگه استفاده نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان میران و میراث مامان میران و میراث هفته بیست‌وهفتم بارداری