هر ساعتی که بیمارستان میگه میری ۲ساعت بعد عمل
هرعمل ۱۵نهایت۳۰دقیقه وقت میبره
تندتندبه نوبت میبرن عمل
بستگي داره
من سر دخترم ساعت ۵و نیم بلوک زایمان بودم و تا کارام انجام شد رفتم اتاق عمل و ... اولین نفر رفتم داخل و ساعت ۸ دخترم ب دنیا اومد.
من به دکترم میخوام بگم نفر اول حتما سزارینم کنه روزی عملمو بزاره که حتما نفر اول باشم که به تایم ملاقات رسید هنوز گیج و ویج نباشم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.