۱۵ پاسخ

تو این شرایط به هبچ عنوان بعدی و نمیارم با اینک عاشق بچم

پسر اولم از دومی ۵ سال و نیم بزرگتره
و خیلی ب درد هم نمیخورن اصلا فایده ای برای هم ندارن. با فکر الانم همون فاصله کم بین بچه ها و سن کم پدرو مادر بهترینه. دوتاشون باهم بزرگ میشن و درهر حال چه یکی باشه چه دو تا همون کارها رو باید براشون انجام بدی.فرقش اینه ک باهم بزرگ نیشن و مجبور نیستی یکی رو تازه بزرگ کنی ب درک برسه بعد دوباره ی بچه دیگه رو بخوای از اول بزرگ کنی
نمیدونم درست تونستم بگم یا ن

دیگه همین بسه

واسه پسرم و دخترم ۱۱ساله اصلا فاصله زیاد خوب نیست. سنم بالا میره دیگ حوصله نداری

ان شالله دوساله شد اقدام میکنیم

یه دونه کافیه، به این جمله فکر کن ما مسولیت به دنیا آوردن شون داریم پس باید به تامین زندگیشون فکر کنیم، اون تو این مملکت که هر روز تورم بی داد میکنه، یدونه با کیفیت بزرگ کن، خیالت و راحت کن

اولی رم اوردم توی این مملکت گناه کردم چ برسه دومی کدوم امکانات تفریح اموزش واس اولی فراهمه توی کشور ک دومی رم بیاریم

تا جایی ک در توانم باشه دیگه همین یکی به هیچ وجه ب بعدی فکر نمیکنم

سه ساله شد اقدام میکنم ک چهار سال شد بچم بدنیا بیاد دومی

۴ سال

معلوم نیس شاید سه سال دیگ شاید اصلا 😂

من یکی کافیه برام

هیچوقت🤣

سه سال

سه سال

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد