فشار ۱۳ در بارداری خطرناکه؟

۸ پاسخ

من بستری شدم با ۱۳

فشار ۱۴/۹ خطرناکه اما این فشار شما هنوز محدوده طبیعیه ولی باز هم مراعات کنید بیشتر نشه

رو به بالا هست

نمک رو کم کن..اب زیاد بخور

فک کنم بارداری ۱۰خیلی خوبه
یکم رو ب بالاس مواظب نشی خطرناکه
من ۱۴بستری شدم

یکمی بالاعه خیلی کم میشه بیاربش پایین

فککنم بازم ب دکتربگو

عزیزم باید رعایت کنی که فشارت بالاتر نره .مصرف نمک رو‌کم کن .من دفعه اول رفتم دکتر گفت فشارت ۱۳٫۸ من اصلا سابقه نداشتم ولی ویارم گوجه و نمک بود دیگه نمک رو قطع کردم دوباره فشارم شده ۹ یا ۱۰

سوال های مرتبط

مامان اسماء جان مامان اسماء جان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان باران و جوجه ها مامان باران و جوجه ها هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان جـانـا🎀💕 مامان جـانـا🎀💕 ۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گرشا کوچولو مامان گرشا کوچولو ۴ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان کوهیار😍 مامان کوهیار😍 ۴ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی