عطسه زدن در بارداری خطرناکه؟

۱۹ پاسخ

اره حتی خمیازه کشیدن

خداییش خطرناکم باشه چطوری میخوای جلوشو بگیری😐

اصن گیریم باشه ام با چی جلوشو میگیری دختر

من یکی از علائم بارداریم سه ماهه اول این بود از خواب پا میشدم پشت هم ۲۰ تا ۲۵ تا عطسه میزدم انقدری ک بالا میاوردم بعد خوب میشدم🫤

سعی کن خیلی محکم عطسه نزنی ک یهو فشار بیاد بهت

نه چه ضرری

منم اون یک عطسه بلند کردم بچم ترسید خودشو لوکه کرده بود

الان فک کنم شوخیه ؟؟

مگه فرقی داره؟ خودش میاد دیگه :)

ولی دستت رو بذار رو شکمت که حرکات کمتری رو تجربه کنی

تو کانال "بله" درمورد اصول تغذیه دوران بارداری و ۹ماه فرصت برای ساخت مغزی که همیشه همراه بچه‌مونه، صحبت کردیم.
مامانای باردار آگاه و دغدغه‌مند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱

آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor

فقط نباید جلو بینیتو بگیری

یعنی چی عزیزم میخوای جلوشوبگیری اینکه بی اختیاری

خب فرض کنیم اصن خطرناکه چطور میخای جلوشو بگیری🤣🤣عجب سوالایی میپرسینا🤣

بعضیا میگن آره ولی من ک سرما خوردم همش عطسه و سرفه میکنم خیلی اذیت میشم هی بچم تکون میخوره 🥹

🤣🤣🤣🤣

نه چون عطسه که دست خودمون نیست😐

بسم الله

نه خطر نداره

نمیشه که عطسه نزد

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

من یک ماهه میزنم هر روز
مریض شدم خوبم نمیشم
چرا باید خطرناک باشه؟؟؟😵‍💫😵‍💫😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان جـانـا🎀💕 مامان جـانـا🎀💕 ۱ ماهگی
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گرشا کوچولو مامان گرشا کوچولو ۴ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان کوهیار😍 مامان کوهیار😍 ۴ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری