خانما آیا اسهال در بارداری خطرناکه ؟

۷ پاسخ

نمی‌دونم والله هم بدنم شده استرس

ینی اگه قرص آهن نخورم بهتر میشم

منم اینجوری بودم بعدا فهمیدم از قرص آهن بوده بهم حساسیت داده بودم حتما پیگیری کن عادی نیست

اب دور جنینو کم میکنه

باورت میشه یه هفته اسهالم🥴💔

بعضی روزا یه بار بعضی روزا هم دو بار دلیلش هم نمیدونه چیه از چه نظر اشکال داره اسهال

اگه به سه باردرروزهست آره اشکال داره

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی