سلام خانما ایا کاسنی در بارداری خوردید ؟؟

۷ پاسخ

آره از هفته بالاتربخور

من سر بارداری اولم خوردم دخترم زردی نداشت
ولی شنیدم میگن چیزای سردی نخورین برا بچه ضرر داره

اره موردی نداره من سر پسرم از ۲۰ هفته روزی یک لیوان با دستور پزشکم میخوردم. بچم زردیش ۷ درصد بود و بعد دوروز کامل از بین رفت

از دکترت بپرس ، همه به من میگفتن عرق نعنا خوب نیست ، ولی دکتر گفتش که وقتی دل پیچه میگیری عرق نعنا بخور ولی قرص نخور منم چند باری خوردم و خداروشکر مشکلی نیست

من سر بچه اولم اواخر بارداری خودم زردی گرفتم خوردم بچه ام زردی نداشت

عرقیات خوب نیست نخور عزیزم

انشالله از هفته 30 بعد میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیاز مامان نیاز هفته بیست‌وششم بارداری