۱۹ پاسخ

مامان اوش منم بتام دیر میره بالا احتمال خارج رحمی دادن
باز باید شنبه برم ازمایش
مشهدی میشه برام دعا کنید از امام رضا باز معجزه ببینم😭😭

اره دوس نداشتم فق زبون و گوشتای کله رو خوردم خخ

آره اونم مامان درست کرد بیشتربرای من ریخت🤭😁

اره خیلی

اره من یبار خوردم

بله میشه خورد اما کم و در حد رفع هوس.

اره من خوردم میگن سیرابی برای معده عالی تو دوران بارداری

منم دو سه باری خوردم

من می‌خوام برم بخرم درست کنم بخورم از این بیرونی ها دوست ندارم

سلام
اره دوبار

اره من خوردم سه بار تا الان دل سیرم خوردم😁 ولی مغزش و نخور خوب نیست

اره چند بار خوردم مغز فقط نخوردم

من یه بار خوردم یه بارم سیرابی خوردم

آره من خیلی هوس میکردم تقریبا ۵,۶ باری خوردم

دلم خیلی میخاد، بعد اساس کشی انشالله هفته دیگه اینا میخرم حتما

ن من خوردم متخصصم اجازه داد ولی خودم خیلی کم خوردم

نه
حتی هووس هم نکردم

اره من ۲ و ۳ باری خوردم بدم نیست البته باید کم بخوری

متاسفانه خیر😭😭😭
دوست داشتم ولی دلم نیومد بخورم یوقت بگن بد بود بچه اذیت شه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان نیلماه♥️ مامان نیلماه♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری