خانوما کله پاچه و سیرابی دوره بارداری ظرر دارع ؟

۹ پاسخ

شکمی که میگن خیلی خوبه ،ولی کله پاچه نه

کله پاچه رو نمیدونم ولی سی سیرابی میگن خیلی خوبه خصوصا کسانیکه تهوع زیاد دارن ومعدشون ناراحت

من میخورم البت فقط زبون و گوشتش....پاچه چربیش خیلی بالاس

بله نخور

کله پاچه نباید بخوزی ولی سیرابی عالیه

ممنون از پاسخ های همتون مامانا 💞

کله پاچه بله خطر سقط جنین رو بالا میبره ولی سیرابی برای درد معده و حالت تهوع بارداری خوبه دکتر من پیشنهاد داد که سیرابی بخورم

کله پاچه چون چربیش زیاد ممکنه حالتو بد کنه بگیرتت
دیر ب دیر یا کم بخور

ولی سیرابی نه بخور نوش جونت خیلیم‌خاصیت داره من خودم تقرییا ۲هفته یکبار از اول بارداری خوردم

میگن نخورین بهتره چون میکروباش زیادن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو ترش مامان لیمو ترش هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آسنا🥹🧿💕 مامان آسنا🥹🧿💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری