خانوما کله پاچه تو بارداری مشکل داره؟ چرا !

۱۳ پاسخ

نه ولی چجوری میخوری🤢

منک دو سه بار خوردم
البته من بیشتر خورشتش دوست دارم تا گوشتاش
زبونش خوردم دو سه بار

سلام گلم خیلی خوبه وزن بچتون می‌بره بالا

من سیرابی خ خوردم تا الان

من از چت پرسیدم گفت میتونی بخوری فقط زیاد نه ماهی یکبار بهتره استفاده بشه

میگن کله سرب داره
اما سیرابی و پاچه خوبه
حدالامکان پاچه رو خودت جدا طبخ کن چون بیرونیا با کله میپزن
من علارغم اینکه خیلی کله پاچه دوس دارم، بعد از بارداریم بدم اومده

ن بخاطر چرب بودنش میگن بد وگزن بد نیس

من خوردم چیزی نشد فقط چشم و مغزشو نخور که چربیش زیاده

میگن تو ۳ماه اول نباید بخوری
کله پاچه جیگر

مشکلی نداره اما زیاد خوردنش هم وزن و بالا میبره هم باعث رشد موی زیاد بچه میشه باید رعایت کنی

بچه رو پر مو میکنه

من سر ماهلین هم صبونه میخوردم همم شام
ولی سر این یکی حالم بهم میخوره اسمشو بیارم

نه خیلی خوبه ب۶داره

سوال های مرتبط

مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد