خانوما کله پاچه بخورمم؟

۶ پاسخ

میگن مضره
کم بخور گلم

اره بخور اقا اونم انسان دیگ تو شکمت🤣😂

اره بخور منم میخورم

من که میخورم خیلی هم خوبه مفیده برای بدن

چرا نخوری ؟
من ۹ ماه خوردم🤤🤤

اره بخور مفیده

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی
مامان لیمو ترش مامان لیمو ترش هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وششم بارداری