خانما این قرص در بارداری میخورن آیا ؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

عهه قرص من 😂😂😂 من وزن نکردم خودمو ببینم چند شدم بهداشت بهم گف یه روز درمیون بخور اشتهات زیاد میشه وزن زیاد اضافه کردی 🤐😁

اره بهداشت به منم داده.ولی دکترم یه مولتی دیگه داده.اینارو نگه داشتم بعد زایمان بخورم

اره بهداشت میده لامصب خیلی اشتها رو زیاد میکنه من میخورم

من هی میگف هفته دیگ میاد هفته دیگ هرسری رفتم نداد فقط اهن ساده داد منم خودم گرفتم خوبه تا چندماه دارم

من میخورم اما مدل دیگشو

بله من طول بارداریم میخوردم

اره

آره من میخورم
مرکز بهداشت بهم رایگان داد

اره اتفاقا منم اینو خریدم دیروز ده ورقش شده ۲۰۰

منم از همین میخورم

بله میخورن اما اگ کم کاری تیروئید داشتی نمتونی

مگه دکتر براتون ننوشته گلم؟؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد