ااره باید بری
منم رفتم پرونده باز کردم ولی کار خاصی برام نکردن تازه بعد کلی هزینه دارو فهمیدم دارو هم میدن خیلی غصه خوردم چون واقعا با شرایط سختی مکملهارو تهیه کردم.
هنوز نرفتم اگه قسمت بشه میرم فردا😂🤦🏻♀️
نه بعد زایمان میرم
دوستان خوردن جیگر مرغ با سیب زمینی عیبی داره ؟؟؟؟
من اخراش میرم
من هنوز نرفتم
بله من رفتم . هم دارو رایگان دادن.
هم ازمایش ها رایگان شد و خیلی فواید دیگه.
تازه مشاوره برای روابط زندگی هم رایگانه
من تازه چند روزه رفتم پرونده سازی کردم از اول بارداریم نرفتم😅
من هنوز نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.