تموم شد عکس بذار
مبارکش باشه از اخر تزئینات هم عکس بزاز
مبارک باشه گلم
بابولولاروبیشترپرکن تاقشنگ گردبشه خداقوت بهت
خدا قوت عزیزم
همیشه به شادی
مبارکش باشه.بادکنکهارو دونه ای چند خریدی؟
خوش بگذره
منکه به دلم موند برای دخترم جشن بگیرم
همه خانواده هامون مشهدن
ما تک و تنها موندیم
وقتی هم که رفتیم مشهد فقط مادر شوهرم آش دندونی به عنوان ناهار درست کرد نه جشنی نه شادی چیزی
واقعا به دلم موند برای بچه اولم یه جشن کوچیکم نگرفتم
اخیییی چه رنگ زیبایی
خسته نباشی 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.