من میلاد خریدم خیلی خوبه زنداداشم هم فریدولین داره اونم راضیه در کل بهترین مارک مینی واشن اگه میخواد برات کار کنه این دوتا مارک خوبیه من خیلی تحقیق کردم موقع خرید فروشنده ها اینارو پیشنهاد دادن
هرچی میگیری تز نگیر
عمه ام گرفت دوبار استفاده کرد سوخت!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.