بنظرتون مینی واش صفحه لمسی خوبه یادکمه ای؟!

۲ پاسخ

من میلاد خریدم خیلی خوبه زنداداشم هم فریدولین داره اونم راضیه در کل بهترین مارک مینی واشن اگه میخواد برات کار کنه این دوتا مارک خوبیه من خیلی تحقیق کردم موقع خرید فروشنده ها اینارو پیشنهاد دادن

هرچی میگیری تز نگیر
عمه ام گرفت دوبار استفاده کرد سوخت!

سوال های مرتبط