۲۴ پاسخ

منم🫤

شماسزارینی؟

منم هنوز جمع نکردم 😐

منم هنوز جمع نکردم🤦🏻‍♀️

دیگه وقتشه عزیزم

منم هنوز جمع نکردم

من هنوز وسایل داروخانه نخریدم

منم جمع نکردم یعنی وسیله های خودمو نگرفتم هنوز ،ساک بچه رو جمع کردم😂😭

من از 32هفته برای بچه جمع کردم سرماه یک سری وسیله برای خودم می‌خوام اون هام بگیرم برای خودمم جمع میکنم

منم جمع نکردم

منم جمع نکردم

گذاشتین خود بچه بیاد جمع کنه 😐😂از الان دارین مستقل بار میارین

منتظرم مامانم بیاد جمع کنه میگن اگه ی خوش زا جمع کنه دستش سبک باشه زود زایمان میکنی😂میدونم خرافات ولی بازم واستادن بیاد

منم جمع نکردم

من هنوز جمع نکردم

من هم مال خودم هم هرچی لازم برداشتم

منم سه روز پیش جمع کردم

دیقا همینه من دوشنبه نوبت سزارینمه 🤣🤣

منم نبستم هنوز

جمع کردم ولی منتظرم مامانم بیاد ببینه کامله یانه

منم جمع نکردم 😂

از هفته ۳۲ آماده ست

من تازه جمع کردم😂

منم جمع نکردم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🎀 مامان فندق کوچولو🎀 ۳ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۲ ماهگی