۵ پاسخ

بیام برات جمع کنم😂

من خیلی وقته ساک بیمارستانم جمعه 😂

منم جمع نکردم وسایلمو

من ۳۸ هفته بستمش دوروز بعدش رفتم بیمارستان😂

وای چقدر تو ریلکسی 😂
من یادمه از سی هفته جمع کرده بودم

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۳ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۲ ماهگی