۵ پاسخ

اوخودا دخترررر ... سلن هم بد غذا شده دقیقا بعد واکسن همین شد عوق میزنه در حد یکی دو قاشق میدم میخوره بیشتر نمیخوره

ای خدا چقدر شیرینه🥺😍

وایییییی عکسشو بیین

ای خودا نگاش کن 🥹

پسر منم بعد واکسن ۶ ماهگی از غذا افتاد هنوزم خوب نشده

سوال های مرتبط