۵ پاسخ

من و ناشتا و دو ساعت بعد هر وعده غذا

سلام من که بستری شدم ناشتا صبح و دو ساعت بعد از هر وعده اندازه میگیرن

اگه بستریت کنن ۱ساعت قبل و بعد از صبحانه میان چک میکنن

برای من ک چک نکردن

۴۸ ساعت تحت نظر باید باشی، هر چند ساعت چک میکنن. فکر کنم دو ساعت بعد هر خوردنی بود.

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد