من و ناشتا و دو ساعت بعد هر وعده غذا
سلام من که بستری شدم ناشتا صبح و دو ساعت بعد از هر وعده اندازه میگیرن
اگه بستریت کنن ۱ساعت قبل و بعد از صبحانه میان چک میکنن
برای من ک چک نکردن
۴۸ ساعت تحت نظر باید باشی، هر چند ساعت چک میکنن. فکر کنم دو ساعت بعد هر خوردنی بود.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.