من هفته ۱۶هستم حالت تهوع ندارم گاهی صبحگاهی آیا مشکلی نیس

۳ پاسخ

خوب چه بهتر هیچ مشکلی نیست نگران نباش

من از اول تا سونوی ان تی نداشتم بعدش همین عین شمام

نه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری