۶ پاسخ

38 هفته ام میشه زایمان طبیعی کرد یا نه

اره گلم عادیه چون منم عمل کردم همینجوریم

اره عزیزم مال سزارین فداتشم

هر ۴ ساعت شیاف بزار یکی دو روزی ک بهتر شدی هر ۶ ساعت بزار
بهتر شدی هر ۸ ساعت بزار
بعد هر ۱۲ ساعت بزار و قطع کن شیاف و

اره عزیزم دیفلوفناک بزار

اره شیاف بزار

سوال های مرتبط