ما که طبیعی هستیم درد میکنه
دیگه سزارینی ها واویلا
نه
افتضاح اگه به کمر بخوابم قفل میکنه کمرم
منم فجیح کمر درد گرفتم اصلا نمیتونم صاف بشینم همش میترسم قوز در بیارم اوضاعم خیلی بده
کاری به سزوطبیعی نداره
بعدزایمان رحم وکمریهوخالی میشه براهمین کمردردمیگیریم
من سراولیم داشت کمرم خوردمیشدرفتم دم یه عطاری روبرونبی اکرم گفتم تازه زایمان کردم قرص کمرمیخوام گفت بیایه چیزه خودم قاطی کردم توش قرص کمرم داره بزارروکمرت ۳شب خوب میشی۲شب گذاشتم اب روآتیش بود
البته اگرکمردردت بخاطربی حسی نباشه چون اونودیگه نمیشه کاری کرد
اره بابا من ک اصا نمیدونستم کمر درد چیه قبلا کلا ناقص شدم🥴
اره
رگ پای راستم میگیره و ول نمیکنه
بیهوشی کامل بودم خیر😁
ربطی به سزارین نداره ،به خاطر بارداری و زایمان ،باید فرصت بدی بدن ریکاوری بشه ،من کمر درد ندارم
خیلی زیاد
کمر درد کاش تنها بود یه روز کلا سمت چپ تا پام درد میکنه یه روز سمت راست اگ رو کمر خوابیدم می خوام بلند بشم انگار پاسن از کمر جدان خدا میفهم بزور تا بلند میشم
من نه
فقط وقتی زیاد کار میکنم جای بخیه هام درد میگیره
اره من ک هنوز شیاف استفاده میکنم
شدیداً🫣
اره ستون فقراتمم دردمیکنه من دیسک کمرم دارم عذاب میکشم خیلی دردمیکنه
بله پتاسفانه، یکم کار میکنم کمر درد میگیرم
اگ زیاد کارکنم اره
افتضااااااح
بخاطر آمپول بی حسیه😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.