خانوماااا میگم اسم السا قشنگه بع مایسا میاد یا نه؟

۷ پاسخ

اره السا خیلی قشنگه😍

آره السا خیلی قشنگه

اره میاد

مایسا و مانیسا
مایساو مانیا
مایسا وآیسا
مایساوالسا

اره قشنگه

السا قشنگتره به مایسا هم میاد

مانیسا ب مایسا میاد

سوال های مرتبط

مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ام بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۸ ماهگی