با نبات بجوشون بخور
من ک میخورم بچم باسنش میریزه بیرون
اره نخورنکنه بچه حساسیت داشته باشه.لبنیات وگوست گاوی سردیه باعث میشه دلش دردبگیره
نخور فعلا لبنیات
من بچم حالت خس خس داره دکتر گف احتمالا حساسیبت داره تا دوهفته مصرف نکن ببینیم کاهش داره یا ن
نههمنه از اول بعد ده روزگی بچه ام خوردم
خانما شیر خشک چی خوبه ؟؟
خیلی نفخ داره
فعلنا شیر و لبنیات و روغن گاوی با احتیاط بخور یا اصلا نخور شایدبه پروتیئن گاوی حساست داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.