۶ پاسخ

یعنی سردرد شدید باشه بستری میکنن باید چیکار کنیم من همینطوری میگرن دارم خدا بخیر کنه

بستری شدم🥲💔

شاید بخاطر کم خوابیه

تا میتونی مایعات چای نسکافه بخور

مایعات خواب

سلام من ک بستری شدم چون همراهش فشارخون بالا هم گرفته بودم

سوال های مرتبط