خانما من هنوز بهداشت نرفتم دیر نشده ۱۱هفتمه

۹ پاسخ

نه بابا ولش منم نرفتم😬

دیر نیست هر وقت دوست داشتی برو کار خاصی نمیکنن ولی خوب برای واکسن ها خوبه دیگه
بعد چندتا مامانها میگفتن بهداشت باید بری که توی طرح یسنا که ماهی دو تومن میدن به مادرها بگذارنت نمیدونم واقعا همینجوریه یا نه

من دوماهگی رفتم هربار ک سونو میدم براشون میفرستم اوناام تو سیستم ثبت میکنن

من گذاشتم ایشالله ۲۵ هفته به بعد میرم

خوبه برو منم تازه رفتم

نه بابا دیر نشده هرچی دیرتر بری راحت تری چون نگرانت میکنن همش یا ازمایش و چیزای چرت و پرت میفرستن

من تازه دیروز رفتم 🤣

نری تو زایمان که میری بیمارستان به مشکل می‌خوری

برای چی بری؟
منم نرفتم

سوال های مرتبط

مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۲ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری