خانما از هفته چند رفتین بهداشت؟من هنوز نرفتم

۱۱ پاسخ

منم نرفتم

من 16هفته رفتم برای کلاسای بارداری رفتم پرونده باز کردم که اونا رو شرکت کنم

من امروز رفتم 😑

منم هنوز نرفتم

منم نرفتم حوصله بهداشت ندارم هی گیر الکی میدن

من بخاطر واکسن انفولانزا هفته پیش رفتم

من تازه رفتم

منم نرفتم

هزماه باید رفت؟

من ۴ هفته😂

منم نرفتم

سوال های مرتبط

مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی