من شکم دوممه 😐 شکم ندارم 😂 بعضی وقتا یکم درمیاد باز میره تو😂😂
من ۱۶ هفتم شکم ندارم با این ک دو قولم
من هفت ماهه شدم مشخص شد
عزیزم اون جنین فعلا اندازه توت فرنگیه چه انتطاری داری از ماه های اول از خودت و شکمت من پنج ماهمه شکم ندارم😂
من 14 هفتم،دوقلو، شکمم تکون نخورده 🥲
فکر میکنم سه ماه آخر هست شکم بزرگ میشه
منم خبری نیست
اره عزیزم خیلیا دیر تر شکمشون بزرگ میشه خیلیا دو سه ماه اخر فقط مشخصه
😑🤦🏻♀️
بله چون هنوز زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.