بچه ها طبیعیه ۱۱هفتمه شکمم بزرگ نشده

۹ پاسخ

من شکم دوممه 😐 شکم ندارم 😂 بعضی وقتا یکم درمیاد باز می‌ره تو😂😂

من ۱۶ هفتم شکم ندارم با این ک دو قولم

من هفت ماهه شدم مشخص شد

عزیزم اون جنین فعلا اندازه توت فرنگیه چه انتطاری داری از ماه های اول از خودت و شکمت من پنج ماهمه شکم ندارم😂

من 14 هفتم،دوقلو، شکمم تکون نخورده 🥲

فکر میکنم سه ماه آخر هست شکم بزرگ میشه
منم خبری نیست

اره عزیزم خیلیا دیر تر شکمشون بزرگ میشه خیلیا دو سه ماه اخر فقط مشخصه

😑🤦🏻‍♀️

بله چون هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان برکه مامان برکه هفته سیزدهم بارداری