۱۰ پاسخ

از ۲۰ هفته کم کم میاد جلو

شماها چجوری شکم ندارید من از الان دارم می‌ترکم آخه وزن هم کم کردم چاغ هم نبودم که بگم چربیه دوقلو هم نیستن احساس نفخ هم ندارم پس اینهمه شیکم چی میگه🥺

اگه شکم اولتون باشه دیر بزرگ میشه نگران نباشید.بچه اخرا وزن میگیره

برای منم کمه هیچی ام هنوز اضافه نکردم

من توی هفته ۲۳ اومدم تازه الان یکم شکمم دراومده

برا منم صاف صافه🫠

منم هنوز ندارم طییعه

خواهر من رفتم تو ۶ماه هیچی شکم ندارم 😂😂

شکمم نیست اصلا

من وارد هفته بیست و یک شدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی

کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان برکه مامان برکه هفته چهاردهم بارداری
مامان شاه پسر 🩵 مامان شاه پسر 🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری