سلام خانوما من شکمم زیاد بزرگ نشده تو ۱۸ هفتم طبیعیه!؟

۸ پاسخ

بعد ۱۸ میاد جلو

منم اصلا معلوم نیست باردارم

منم همینطور الان مثلا انگار غذا زیاد خورده باشم شکمم اونطوریه هیچکی نمیفهمه باردارم. فک‌کنم طبیعیه

آره منم معلوم نیست زیاد

اره طبیعی هست من الان کمی شکم دارم

اره بابا

آره عزیزم من الان یکم شکم دارم

اره شکم من تازه الان یکم مشخصه

سوال های مرتبط

مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری