اون کسایی که میبینی که شکم بزرگ دارن یا نفخه یا بارداری دوم و سوم هستش و وقتی از اول شکم داشته باشی باردار که بشی شکمت بزرگ تره
نگران نباش
اره طبیعیه
خیلی زوده هنوز
برای منم بزرگ نشده فعلا خبری نیس
اره چون برا منم نشده بدن به بدن فرق داره
مال من تازه یه کوچولو
بزرگ نشده ها فرم حامله ها رو گرفته
فابریک خودمه هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.