سلام شکمم بزرگ نشده طبیعیه؟

۵ پاسخ

اون کسایی که میبینی که شکم بزرگ دارن یا نفخه یا بارداری دوم و سوم هستش و وقتی از اول شکم داشته باشی باردار که بشی شکمت بزرگ تره
نگران نباش

اره طبیعیه
خیلی زوده هنوز

برای منم بزرگ نشده فعلا خبری نیس

اره چون برا منم نشده بدن به بدن فرق داره

مال من تازه یه کوچولو
بزرگ نشده ها فرم حامله ها رو گرفته

فابریک خودمه هنوز

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی

کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری