خانما برا عید تن بچه هاتون آستین بلند میکنید؟

۷ پاسخ

هوای شهر ما سرده آره

بله سرده تن دختر بزرگمم پالتو

تو خونم هر دو استین بلند
عید همیشه باد هست و سرده

جلو بقیه آره
بخصوص اگه بچت تپلی هس حتما آستین بلند تنش کن
ولی تو خونه آستین کوتاه تنش میکنم

آره ازیکی هم بیشتر میپوشم

صد درصد،یه سویشرت شلوار داره من فقط منتظرم بهار تنش بشه اونو تنش کنم

آره قطعا

اره حتما

سوال های مرتبط