۹ پاسخ

عید کجا بود؟؟ همین که نمیریم توی این جنگ هیچی نمیخوایم

من ک خواستم سفارش بدم نت ها قطع شد. مغازه هم نمیتونم برم با بچه کوچیک .‌جنگ ادامه داشته باشه جایی هم نمیریم از همین لباسایی ک برای سیسمونی گرفتم تنش میکنم .

بیلر و‌زیر دکمه گرفتم
جون برا این سن مناسبتره شلوار و پیراهن و‌... اصلا خوب نیست تواین سن
یا یه سرهمی قشنگ اک‌پیدا بشه خوبه

من جلیقه و شلوار گرفتم برا عروسی ک عید داشتیم دیگه عروسی کنسل شد همونو میپوشم براش

من هیچی نگرفتم دخنرمم هست برا اونم نگرفتم دل و دماغش ندارم پولشم ندارم 🥴😭

من نیز بیلر

تصویر

من سرهمی گرفتم

منم بیلر با بادی برا زیرش

بیلر گرفتم

سوال های مرتبط