عید کجا بود؟؟ همین که نمیریم توی این جنگ هیچی نمیخوایم
من ک خواستم سفارش بدم نت ها قطع شد. مغازه هم نمیتونم برم با بچه کوچیک .جنگ ادامه داشته باشه جایی هم نمیریم از همین لباسایی ک برای سیسمونی گرفتم تنش میکنم .
بیلر وزیر دکمه گرفتم
جون برا این سن مناسبتره شلوار و پیراهن و... اصلا خوب نیست تواین سن
یا یه سرهمی قشنگ اکپیدا بشه خوبه
من جلیقه و شلوار گرفتم برا عروسی ک عید داشتیم دیگه عروسی کنسل شد همونو میپوشم براش
من هیچی نگرفتم دخنرمم هست برا اونم نگرفتم دل و دماغش ندارم پولشم ندارم 🥴😭
من نیز بیلر
من سرهمی گرفتم
منم بیلر با بادی برا زیرش
بیلر گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.