میتونم یه پسرم استا بدم یکم داغه بدنش؟!یک ماهش نمیشه

۳ پاسخ

دما بدنش چقدرع

استا برا کبد و کلیه ضرره
اولا تبشو بگیر
دوم لباساشو کم کن
دست و پاشو آب ولرم بزن
صورتشو با پنبه و آب بشور یکم
اگر باز تب داشت (۳۷ونیم شروع تبه)
بهتره ببری دکتر
اصلا الکی به بچه دارو نده

اگ علائم دیگ مث آبریزش بینی اینا نداره فقط گرمشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی