من اینقدر مراقبت کردم که سرما نخوره یعنی تو این ۴ماه رفت وآمد نداشتم که بچه ام مریض نشه.همین که رفتم خونه صاحبخونه پسرم و ببینه اومدیم خونه فردا صبح تب کرد بردیم دکتر هنوز خوب نشده حتی خودم و باباش هم سرماخوردم
آزیترومایسین 100،پلارژین، آیورامی
پسرمنم سرماخورده دوماهشه
پسر من هم سرما خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.