پسرم سرما خورده
کیا بچشون این سن سرما خوردن؟

۴ پاسخ

من اینقدر مراقبت کردم که سرما نخوره یعنی تو این ۴ماه رفت وآمد نداشتم که بچه ام مریض نشه.همین که رفتم خونه صاحبخونه پسرم و ببینه اومدیم خونه فردا صبح تب کرد بردیم دکتر هنوز خوب نشده حتی خودم و باباش هم سرماخوردم

آزیترومایسین 100،پلارژین، آیورامی

پسرمنم سرماخورده دوماهشه

پسر من هم سرما خورده

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی