۷ پاسخ

آره خیلی خوبه

پدی لاکت نئوزینک بده

و شیر فراوون چون آب بدنش کم نشه

۵قطره صبح ۵قطره شب

من میدادم بد تر شد

۵قطره من میدادم

اره یه قطره چکون
ولی بابد ببری دکتر ببینه خب دلیلش چیه

سوال های مرتبط

مامان تربچه و پیازچه مامان تربچه و پیازچه ۱۶ ماهگی