من چند ساله می خورم. اول بارداری 3/5بود.گفت زیاده برای بارداری. دوز داروها رو زیاد کرد. . الان 1/1 هست.
عدد ها رونمیدونم اول کم کار بود قرص دوز ۵۰ خوردم ۱۵ هفتگی نرمال شد الان باز کم کار دکترم دوز دارو بیشتر کرد یه روز ۵۰ باید بخورم یه روز ۱۰۰
اول ۵ بود بعد ۳ الانم ۱
اول ۵ بود بقیشو یادم نمیاد ولی چند روز پیش ازمایش دادم ۲ بود
اول ۳ بود بعد ۲ شد یهو ۷ شد الانم با قرص ۴ شده تا دوباره برم آزمایش بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.