سلام کیا دیابت بارداری دارن چند هست قندشتون

۶ پاسخ

ناشتام بالا بود ک الان انسولین میزنم

دیابت داشتن علائمی داره مامانا؟؟

من ناشتا دارم ۱۰۵ بود باانسولین اومد پایین ۱۰۰ شد

من ناشتا 103 الی 108..دوتام متفورمین میخورم روزی

من ناشتا۱۲۰
دوساعت بعدش اگه انسولین نزنم ۱۶۰به بالا

من فقط ناشتا دارم ۱۰۸ میشه ناشتا

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱ ماهگی