سلام کیا دیابت بارداری دارن؟؟ انسولین استفاده کزدن؟

۱ پاسخ

من ازمایش تحمل گلوکزم بالا بود دکترم گفت رژیم بگیر بعد دو هفته تکرار کن اگه بالا بود باید انسولین بزنی من دو هفته شد سه هفته جرات نکردم برم الانم که تعطیله🥴

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان پسر   امیر مامان پسر امیر روزهای ابتدایی تولد