کیا اینجا دیابت بارداری دارن؟

۸ پاسخ

من دارم

من دارم ، اونم ۲ ساعت بعد صبحانه

من😁🤚

من هم اول بارداری ازمایش دادم ناشتا 150بود

من دارم

من مشکوکم..حالا ازمایشمو دوباره تکرار کنم اگه واقعا داشته باشم باید دارو بگیرم

من از همون اولای بارداریم گرفتم

من دارم

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱ ماهگی
مامان حلما گلی🧚‍♀️ مامان حلما گلی🧚‍♀️ هفته سی‌ودوم بارداری