خانما کیا دیابت بارداری دارین

۸ پاسخ

من دارم گلم دیابت بارداری گرفتم انسولین میزنم

من

من دارم دوشنبه باید برم دکتر غدد گفت بهم دارو بده

من چرا چیشده

من ۹۷بودرعایت کردم شد۸۹

بنده قبل از بارداری دیابت داشتم و الانم دارم

من لب مرز و کنترل غذایی دارم قند و نوشابه حذف برنج کمتر و ماکارونی هم خیلی کم

خب سوالت رو اول بپرس تا جواب بگیری
الان کسی حال نداره که بیاد بگه منن

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری