کسایی دیابت بارداری دارین قندناشتاتون چنده

۲۰ پاسخ

من توی آزمایشات اولیه ۷۵ بود ناشتا الان شده ۱۱۵ شیرینی خیلی خوردم دوشنبه میرم ببینم چی میده

اخرین بار93بودبایداین هفته برم دوباره تکرارش کنم ببینم چندشده

من با انسولین ۱۱۰میشه یا۱۲۰ناشتا ولی دو ساعت بعدم اوکی

متغیره بستگی ب این داره در طول روز چقد رعایت کنم اگه خیلی نوشابه اینا بخورم بالای ۹۵ ولی رعایت کنم زیر ۹۳ البته من قرص قندم میخورم

من اول بارداری ۹۹ بود دوباره ازمایش دادم شده ۹۰ البته روزی ی دونه قرص متفورمین میخورم

اصلااسترس نگیروتاحدودی بیخیال آخه فکرواسترس ناخودآگاه قندومیبره بالا گرسنه هم اصلانمون بدترمیشه برحسب تجربه

نه چنین کاری نکن برودکتروشرایطت وبگو داروهایی که میخورین ممکنه دخالت داشته باشن

نمیدونم‌چیه.‌دکترغددنرفتی

خوب ممکنه چون استراحت مطلقی رفته بالا بی تحرکی تاثیرداره

آره درکل هر۱۲ساعت بایدخورد البته مراعات کن شیرینیجات سیب زمینی وماکرانی نمیخورم برنجم وکمترکردم نان هم لواش

منم دارم اول بارداری ناشتا ۱۲۰ بعدش با انسولین الان رسیدم به ۷۸

شماناشتاچنده‌دیابتتون

من ناشتا ۸۵بود
ی ساعته شد۲۳۳

روزی‌۲تا۵۰۰متوفرمین

نه قرص اون هم الان یک هفته است باانسولین مخالفم ازش استرس میگیرم

برامن متغیره از۷۰تا۹۸

قبل بارداری ۷۵ آلان ۹۵ تا ۹۹ متغیره مثلا امروز ۹۹ بود

من دارم۱۱۰ولی قبل بارداری ۸۳بود نداشتم

البته دپروز هم آزمایش دادم منتظر جوابم

من لب مرز ام ۹۳

سوال های مرتبط

مامان حلما گلی🧚‍♀️ مامان حلما گلی🧚‍♀️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱ ماهگی