۴ پاسخ

من تازه سه شبه که انسولین استفاده میکنم ناشتا ها ۱۰۰

اگه زیاد بره بالا مثلا بشه ۲۰۰ چه اتفاقی میوفته

دیگه هفته های بالا خیلی سخت کنترل میشه آب هم میخوری میره بالا

متاسفانه بالاست با انسولینم کنترل نمیشه بااین رژیم غذاییم دارم
ناشتا۱۱ دوساعت بعد غذا۱۵۵

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱ ماهگی