من آزمایش دادم قند ناشتام۹۸ بود دوساعت ام هم بالا بود دکتر متفورمین داد روزی یکی انداختم ۱۵روز بعدش آزمایش تکرار کردم قند ناشتام ۸۸شد
من قندم ۱۹۸ بود بعد استفادە از متفورمین بە ۱۳۰ رسید
من یه مدتی پایین اومد حدودا بین ۸۰ تا ۹۰ بود قند ناشتام ، بعدش دیگه متفورمین فایده نداشت انسولین میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.