۳ پاسخ

من آزمایش دادم قند ناشتام۹۸ بود دوساعت ام هم بالا بود دکتر متفورمین داد روزی یکی انداختم ۱۵روز بعدش آزمایش تکرار کردم قند ناشتام ۸۸شد

من قندم ۱۹۸ بود بعد استفادە از متفورمین بە ۱۳۰ رسید

من یه مدتی پایین اومد حدودا بین ۸۰ تا ۹۰ بود قند ناشتام ، بعدش دیگه متفورمین فایده نداشت انسولین میزنم

سوال های مرتبط