۳ پاسخ

من روزی یەدونە میخوردم وسط نهار خوردن

من از اول بارداری دیابت داشتم قرص متفورمین روزی ی دونه میخوردم نرمال بود ولی دکتر غدد گفت باید انسولین بزنی برات بهتره

من انسولین میزنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری